carcajou carcajou
2921
BLOG

Rozliczenie akcji SMOLEŃSKI LAS 10.10.10 + propozycja

carcajou carcajou Polityka Obserwuj notkę 118

   

Na akcje wyłożyłem:

1500 zł kaucja (butle i osprzęt)

703,04 zł baloniki, itp. (różne typy) 3000 szt. - jakby co to nie brałem dziadowskich balonów tylko pierwszy sort, który na 100% pofrunie i zaraz nie pęknie w powietrzu.

200 zł - 2 studenci - napełniacze

50 zł - transport (zwrot za benzynę znajomemu - zrobiliśmy jakieś 100 km. + pomoc w dźwiganiu 50 kg butli)

Ale nie wszystko „poszło” ze względów organizacyjnych i dlatego zgodnie z umową z właścicielem sklepu z balonikami (oklaski !! - bo otworzył dla nas sklep w niedzielę „bo popiera Smoleńsk”) mogłem nadwyżki zwrócić.

I tak po odtrąceniach (plus 30 zł za dzień wypożyczenia butli) wyszła kwota

786 zł

+ 250 (studenci - napełniacze + ww. transport)

- 80 zł (składka na miejscu)

RAZEM 956 zł

Poszło ok. 700 - 750 różnych baloników, u mnie zostało jakieś 200-250 (tych nie mogłem zwrócić bo były napoczęte paczki - po 100 szt. Przydadzą się na kiedy indziej :)

Planowałem pierwotnie, że będzie balon kosztował 2 zł, a ludzie będą za to płacić, lecz nie starczyło mi wyobraźni z czym się zmierzymy (nie będę wymieniał). Zdecydowałem więc, że jeśli ma być jakikolwiek efekt, to musimy rozdać baloniki za darmo. Jeśli podzielacie tą logikę myślenia, to proszę o zwrot ww. kwoty :)

  

PROPOZYCJA

Po przemyśleniu tematu zwrotu kasy postanowiłem zaproponować następującą formułę jej zwrotu.

Myślę, że nie będzie OK, jeśli kasę miałyby wyłożyć tylko zdeklarowane wcześniej osoby - suma deklaracji to coś koło 1500 zł. Myślę, że aby było sprawiedliwie powinien wyłożyć kasę każdy kto uważa akcję SMOLEŃSKI LAS 10.10.10 za swoją. Pieniędzy nie powinny wpłacać osoby, które kupiły iglaki itp., czy złożyły się na ww. 80 zł oraz osoby, które poniosły koszta organizując akcję SMOLEŃSKI LAS 10.10.10 poza Warszawą lub wyłożyły swoją kasę na akcje podobne, tj. związane z uczczeniem ofiar katastrofy.

Powiem tak - im więcej nas będzie tym każdy mniej zapłaci. Dlatego też proszę o deklarowanie się jeszcze raz od nowa:

TAK, SMOLEŃSKI LAS 10.10.10 TO MOJA AKCJA - JESTEM GOTOWY\A DO PARTYCYPACJI

(Ctrl C - ctrl V)

Termin ukończenia zbierania deklaracji to 15.10 br. Potem wszystkie deklaracje zbiorę i podzielę ww. kwotę przez ilość deklaracji wpłaty i jednostkową kwotę opublikuję - względnie poproszę Intuicję, by na bieżąco robiła zestawienia, by na koniec każdego dnia było jasne ile wynosi jednostkowy koszt partycypacji.

Następnego dnia zbiera się OBCIACH w całej Polsce i wybranej przez was osobie przekażecie do rąk ile wyszło na osobę.  Ci co nie mogą być na OBCIACHU, czy inne względy - zapłacą swój udział w inny sposób, który zaproponuję potem.

Osoby, które zbiorą kasę skontaktują się ze mną i ustalimy sposób uiszczenia mi  ewentualnej wpłaty. Te parę dni - tydzień mogę poczekać - mój wkład widzę w ten sposób, że zrzekam się uroczyście odsetek :)

 

Zdjęcia zmontowane z akcji.

Bonus od Marioli (na koniec) Przeprasza za słabą jakość, ale jest co jest  - może ktoś umie wklejać z you tube, by wyszedł obrazek ? Umie? To niech to u mnie na blogu zrobi i publikuje gdzie chce.

  


carcajou
O mnie carcajou

PO głosi wszem i wobec, że dwa i dwa to pięć, i wszyscy, którzy chcą się uważać za ludzi światowych i inteligentnych, muszą w to uwierzyć. Działania partii negują bowiem nie tylko legalność demokratycznie wybranej władzy, czy podważają znaczenie instytucji państwa polskiego, lecz jakąkolwiek logikę. Za największą herezję uznają zdrowy rozsądek. Najbardziej przeraża nawet nie to, że ci ludzie mogą unieważnić cokolwiek i kogokolwiek  wg własnego zmieniającego się z dnia na dzień widzimisię, lecz że mogą mieć rację. Bo przecież skąd naprawdę wiadomo, że dwa i dwa to cztery? Lub że ludzie dawno temu nie polowali na dinozaury? Albo że przeszłość jest niezmienna? Jeśli zarówno przeszłość, jak i świat zewnętrzny istnieją wyłącznie w naszym umyśle, a umysł można kontrolować przez usłużne im media - co wtedy? George Orwell 2023 PiS to partia wariatów. Niegdyś oznaką szaleństwa było upieranie się, że Ziemia obraca się wokół Słońca; dziś wiara, że Polacy mają prawo sami decydować o tym, co jest w Polsce dobre, a co złe, nie zaś UE, Niemcy, Izrael czy Rosja. Tylko PiS w to konsekwentnie wierzy, mówią więc, że są wariatami, bo jakże tak można? George Orwell 2023

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka